15 kesäkuuta 2016

Elämänjanonsa ei ollut koskaan sammuva

Hyppäsin sängylle ja voivottelin yhtä sun toista.
siinä hyppyoperaatiossa ainoa tarkotus oli hypätä sameaan itsesääliin, ne "yhtä sun toista" olivat ajatuksia aikaansaamattomuudestani.

yks päivä pudotin mun puhelimen vessanpönttöön ja sitten toinen päivä mä unohin palata tampereelle ja olin kaks viikkoo helsingissä. nähnyt lempibändejäni. taisin lokakuussa muuttaa omaan kotiin yhen kirkon kupeeseen, keskiöön jonka reunat muodostavat kolme siwaa.
sain pari kaveria ja selvisin lukion 2. vuodesta. maaliskuussa musta tuli 18-vuotias ja mun lempibaari on armon pubi. on kaikenlaisia ongelmia mutta ne ovat niitä sivuseikkoja joita piilottelen ympäriinsä niin etten muista mihis mä ne laitoinkaan. sitten joskus ne aina löytyvät sattumalta, mut sitten pitää vaan pistää joku hyvä vinyyli soimaan ja soittaa vaikka äidille.

"mä en saa blogiin kirjotettua enkä luettua mun lempiasioista, kuuntelen lempialbumini spotifysta vaikka vierelläni on sama teos vinyylinä"
käytän samaa kahvikuppia 4päivää koska en halua aiheuttaa tiskiä, vaikka tiskaamisesta pidänkin.

Sit tuli semmonen kiva asia kuin kesä kesäläinen ja sanoi mulle ihan suoraan, aika jämäkällä ja asiallisella äänellä että:

(oikeeesti pelästyin ihan vittuna kun se yht' äkkii vaan alko tilittää mulle)

"Iines. Sulla ei ole kesäduunia, ei velvoitteita ja aikaa enemmän kuin ruotsin miljonääriäideillä rahaa.... Että voisitko olla hyvä ja käyttää potentiaaliasi kirjoittajana, tutkijan alkuna ja kivana tyyppinä?...." etc.

No, mä tietty koitin poistua vähin äänin paikalta. taisin muistaa että roskat pitää viedä ja kukat kastella, täytyykin nyt käydä kaupasta ostamassa pimeässähohtavia planeettatarroja ja laitilan sitruunasoodaa.

poistuin paikalta mutta pahus vieköön toi ajatus jäi mun mieleen.
niin minä sitten siinä hypättyäni sameaan sääliin sain tarpeekseni ja pistin Pelle Miljoonan albumin Halki ajan ja rakkauden soimaan ja avasin tän sivuston.

Niin tässä minä nyt olen ja kuuntelen Gabrielia jonka silmissä loisti timantit.
oiskohan tää eka postaus nyt tässä. mä vaan halusin ilmoittaa että olen palannut.

morjensta.

mä ▿



4 kommenttia:

  1. Moi sinä siellä, oot ihanin ystävä, jota maa päällään kantaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei sinä! samaa voin susta sanoa, huippupihla

      Poista
  2. miellyttävä! t. netta

    VastaaPoista