12 toukokuuta 2015

mulla on kiire mennä suihkuun niin en ehi nyt keksimään otsikkoa

on jo toukokuu. mä nautin elämästä mahdottoman paljon enkä muista kirjoittaa tänne, mieli paikkaani, mitään. 
ja olen kovasti haaveillut, haaveillut ja pohdiskellut. muistan joitain niitä hetkiä joista siinä samalla ajattelee että tän tuun muistamaan vielä pitkään. sellainen oli taas eilen kun lähdin hämeenkyröstä bussilla tampereelle, oli aikaa ja peltoja, rauhaa jota bussin hiljainen hurina edesauttoi ja niin keveitä ja kauniita ajatuksia mielessä, että kehonikin oli kuin heliumpallo.
siinä vain mietin sitä, jälleen, kuinka kärsivällisyys oikeasti palkitsee, enkä mä ole edes mikään maltillisimmasta päästä oleva tyttö.

miten mä vuosi sitten ajattelin että olen pikkukylän vanki, epäilin varmojakin asioita ja olin niin perin varauksellinen kaikkea kohtaan. 
ajatusten lähtökohdat oli täysin väärät, 
jälkiviisaanahan sitä on hyvä sanoa, mutta ehkä joku toinen tästä vielä hyötynee hitusen. 
vaikka jo silloin oli jotain toiveikkuuta, en uskonut siihen estoitta.

ESTOTTOMUUS olkoon tämän tekstin avainsana. 
estottomana
ilman estoja 
ilman rajotteita
ilman "mitä jos..." - alkavia lauseita
ilman huolia 
rajoituksetta
on hyvä välillä nauttia vain

voitaisiinko tehdä niin?  se vapauttaa ihmismielen aivan uusiin ulottuvuuksiin. 
sen olen huomannut, monesti ja taas monesti, 
ei ole vain sattumaa, hyvää tuuria kaikki.




pääasiassa oon ollut vaan huoleton, elämä on smoothii ja kahvi maistuu.
chill chill 
good vibes 
jne. 

rakkautta teille paljon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti