05 maaliskuuta 2015

Sitä enemmän saadaan, mitä vähemmän kaivataan

hei,
tuntuu jotenkin perin oikealta (lähes) kaikki. elämä hymyilee kainosti mulle, vielä vähän arvellen että mitäköhän toi tyttö oikein meinaa, onkohan se vähän heikoilla jäillä, kuitenkin luottavaisesti suhtautuen.  ja tottahan tuo on.

mulla on suuri inspiraatio elämisen suhteen, tekee mieli voimakkaasti vain ilmaista itseäni, sanoa hyvästit niin sosiaaliselle kuin muillekkin rajoittuneisuuksilleni.

parasta juuri nyt on juoda mäkissä euron iso kahvi ja kierrellä kirpputoreja. tuntea se, kuinka en oo enää niin huono puhumaan kaikenlaisia juttuja kaikenlaisille ihmisille ja sillee.
mua on niin pitkään vaivannut liiallinen miettiminen, mun tyypillinen ajatus oli että en mä viitti sanoo sitten yhtään mitään kun en oo ihan varma mitä toi musta sen jälkeen ajattelee. luotto omiin kykyihini on voimakkaampana kuin koskaan. ei tunnu enää niin väliin putoajalle kuin mitä ennen.

ja mä rakastan sitä kuinka hyvä mieli tulee uusien ihmisten kanssa juttelemisesta, ennen mä olin ihan kuset kintuilla jumittuneena vanhoihin ajatuksiini. oli jo korkea aika päivittää niitä.



moi moi mä meen nyt lepäämään

4 kommenttia:

  1. Anonyymi7/3/15 15:31

    junaraiteet on ihan mainio kuvauspaikka ja hyviä kuvia ootte saaneet! oot niin kaunis ja ihana nähdä sun hymy. :'')

    VastaaPoista
  2. Tästä tuli hyvä mieli.

    VastaaPoista
  3. ääh en kestä, tosi ihania kuvia ja tekstiä. ♥

    VastaaPoista
  4. Anonyymi9/3/15 20:03

    löysin sun blogis vasta äsken, mutta osu ja uppos heti! Ihana blogi ja ihana sinä :3

    VastaaPoista